miercuri, 14 mai 2014

Welcome To Wonderland !


După cum preconizasem de pe la sfârşitul săptămânii trecute weekend-ul ce a trecut a fost unul foarte plin, cununia civilă a decurs conform planului, mireasa a spus un “DA ! “ sigur iar mirele i-a urmat exemplul.Totul a fost minunat, mireasa a purtat o rochie verde smarald din mătase naturală şi dantelă ce-i punea foarte bine în evidenţă trăsăturile. Cât despre mine,am purtat o rochiţă crem cu guler de dantelă şi mărgele aplicate ce se termina cu o fustă albastru cerneală cu pliuri mici, o pereche de stiletto nude şi o gentuţă tip clutch tot nude.
Fotografiile ce le voi posta nu sunt de la cununia civilă ci de la mica plimbare pe care am făcut-o împreună cu colegele de cameră duminică după amiază în Grădina Botanică. Ne-am plimbat,ne-am distrat şi ne-am pozat iar la final ne-am ales şi cu un nou prieten, un cactus mic pe care l-am botezat Cookie.









În grădina botanică atmosfera a fost foarte plăcută, o mulţime de oameni, râsete de copii, miros de flori şi îngheţată iar soasele ne-a încântat cu prezenţa pe tot parcursul şederii.






Faimoşii mei pantofi...după cum bine puteţi observa încă nu am trecut de stadiu de încălţare în plasturi dar nici nu trag speranţe să o fac prea curând deoarece tocurile-mi vor fi absolut necesare în perioada  ce urmează.Totuşi,cu optimism spun că se poate şi mai rău.










Nu am reuşit să rezist până la final pe tocuri,ceea ce oricum preconizasem astfel că pentru mersul pe jos am ales o pereche de balerini tot într-o nuanţă de nude. Aici puteţi observa procesul de “ înşelătorie „, fetele m-au prins în flagrant în timp ce-mi schimbam chinuitorii.





Asta e tot pentru astăzi, eu vă las în continuare cu blogul şi mă pregătesc să plec la facultate iar diseară dacă nu plouă ceea ce sper din tot sufletul să nu se întâmple voi participa la o proiecţie de filme româneşti organizată de OSUBB în parcul din Haşdeu. Pentru cei interesaţi vă las mai jos link-ul cu mai multe detalii.

Kisses !!!

Follow  me on Facebook !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu