marți, 20 mai 2014

The Bachelorette Party



Inspirational video for today


În seara asta sau mai bine spus în dimineața aceasta vă voi lăsa pe blog câteva fotografii făcute înainte de “petrecerea burlăcițelor” așa cum am putea-o numi. A fost o ieșire între fete așa ca înainte de măritiș. Nimic exagerat, nimic extravagant doar oameni frumoși și o atmosferă minunată. Dacă sunteți din Cluj sau aveți drum prin Cluj trebuie neapărat să treceți prin “Boema” un local minunat cu un aer vintage ce te fascinează de la primul pas făcut înăuntru. O atmosfera primitoare, caldă într-un decor minunat, combinații de bleu cu alb, marmură și lemn, toate puse în valoare de lumina difuză ce planează asupra încăperii de la lampadarele suspendate în tavan. Într-un singur cuvânt, MINUNAT !









Pentru această ocazie am ales o rochie vintage roz somon, o pereche de cercei vintage aurii cu o piatră albastră, o pereche de pantofi Zara albastru royal și același clutch nude din postarea anterioară. Când vine vorba de subiectul pantofi lucrurile sunt relativ simple, suntem într-o permanentă relație “Love-Hate” iar această pereche nu face excepție. M-am îndragostit de ei la prima vedere iar la prima purtare am început să-i urăsc la fel de mult ca pe oricare alții. Picioarele mele aratâ ca un câmp de luptă iar călcâiele mele au o ranâ de vreo 2-3 cm de spui c-au trecut printr-o operație de cezariană însă eu încă sper că IUBIREA va învinge, nu de alta dar nu vreau să fiu din nou dezamăgită de o nouă dragoste.




În timp ce eu mă pozam nevoie mare, mi s-a alăturat și un mic domn motănel cu o jumătate de mustață ce se alinta de mama focului pe lângă mine așa că am profitat de ocazie și mi-am astâmpărat puțin dorința de flocoșire a unui blănos torcător(P.S:Tare tare mi-e dor de torcătorul meu leneș, Tzumy, motanul meu de acasă).








Kisses 

Follow  me on Facebook !!!

Photos by Ioana Ples  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu