vineri, 2 mai 2014

1 Mai muncitoresc


 

  Bună,bună !!!
Long time no see

         După vacanţa de Paşte am decis să-mi prelungesc şederea în Suceava cu încă o săptămână pentru a rezolva câteva probleme pe care le tot amânasem de mult aşa că, ultima săptămână mi-am petrecut-o împarţindu-mă între vizite la stomatolog (mi-am pierdut o coroniţă dentară), plăţi de comisioane, penalizări şi semnare de hârţogării la bancă pentru conturi ce-ar fi trebuit închise de mult.



           Ziua de 1 Mai mi-am petrecut-o pe drumuri, mi-am reglat în sfârşit conturile cu stomatologul şi sper ca drumurile noastre să nu se mai intersecteze prea curănd spre binele portofelului meu care în urma păţaniei a rămas cam traumatizat.






P.S: NU a murit nimeni ,nu ţin doliu sau ceva de genul. 


          Seara mi-am petrecut-o în compania unor prieteni şi vechi colegi de şcoală, am povestit am râs şi-am glumit iar apoi a trebuit sa alerg de mi-au ieşit plămânii să prind ultimul autobuz spre casă. Asta-mi aduce aminte de perioada liceului.


            Numele ei e Irina şi e o fostă colegă de şcoală...Am fost colege timp de 10 ani iar acum am avut ocazia să ne reîntâlnim după terminarea liceului şi să mai recuperăm din poveştile pierdute în timp.



           În altă ordine de idei vă spun că mi-am luat papuci...Din nou... !!!
           În ciuda tuturor aşteptărilor vă voi dezamăgi şi vă voi spune că nu mi-am luat pantofi draguţi, lăcuiţi, în culori pastelate cu briz brizuri . Vă spun că sunt mândra posesoare a unei perechi de încălţăminte pentru alergat, prima de acest fel din "colecţia " mea de papuci.















 Pentru mesaje, sugestii, întrebări sau orice altceva vă aştept şi pe pagina de Facebook a blogului !

Kisses !!!

Follow me on Facebook !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu