vineri, 4 aprilie 2014

Old School



     Am revenit cu cateva fotografii din saptamana ce tocmai a trecut. A fost o saptamana foarte obositoare,plina de activitati si lucruri neprevazute.




          Amintindu-mi de liceu mi-am compus o tinuta care include si o particica din viata de liceu, pantalonii sunt  cei de la vechea mea uniforma de care a inceput sa mi se faca cam dor in ultimul timp asa ca am decis sa-i mai includ putin in viata mea.






        Restul tinutei este compusa dintr-o camasa alba, un pulover albastru inchis, un cardigan fara maneci,  geanta de care m-am atasat foarte tare in ultimul timp si nu in ultimul rand perechea de pantofi Massimo  Dutti de care m-am indragostit la prima vedere. 

         P.S: La prima purtare am descoperit ca dragostea poate fi cu nabadai uneori, picioarele mele suferind destul de mult in urma acestei legatura amoroase.









Photos by Ioana Ples  
 Follow her on Facebook !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu